[Epitesz-barkacs] masik UPS kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 11., Sze, 14:02:37 CET

Lantos Gabor  <lantos.gabor at freemail.hu> 2009.11.11. 12:56:58 +1h-kor írta:

> Fogalmam sincs, nem vagyok elektronikai szakember sajnos.
> Ilyenem van:
> http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=sua1000i

a neten keresgélve ilyeneket hozott
********
APC Smart-UPS RT 1000VA / 700W kettős konverzió; on-line szünetmentesítés

Smart-UPS RT, A double-conversion / online variant providing no ...
en.wikipedia.org/wiki/APC_Smart-UPS
********

az én tudásom szerint ez lágy csuklóval úgy megy a betápról
diódákon keresztül, mint bármelyik PCtáp,
(meg a leírások szerint a tiedénél a betáp 160-300V között ármiről
mehet) tehát az egyenirányított delejből állít elő
kváziszínuszt egy elektronikával, a betáp konnektorának
frekijétől függetlenül, ez az én szememben jó jel

ez bármikor egy árammentes tanyán is, és egy áramtól
elzárt, leszakadt nagyfesztől 1 hétre elzárt
faluban is (ha az akksikban van delej)
akksiról beröffenthető gombnyomásra

már csak egy szkóp kell, hogy valóban színuszost állít-e elő

nekem nincs szkópom, ebben nem tudnék mondani semmit
------------------------------------
hohóóóóóóóóó, talán mégis!!! :-)

rádió hangszórója és egy bármilyen hagyományos trafó
( nekem egy csöves rádió hangszórótrafója van :-) )

bedugom egy hálózati konnektorba (amiben az utcáról bejövő
50Hz van) és "búg".

ha négyszögjel van, az más hangot ad, mint a színusz,
sőt a felfutás lecsengés alakja (fűrészfog)
is más hangot generál

szkóp nélkül egy Commodore időbeli leírásból
( hegedű, vagy ütős, vagy fúvós, stb hang alapján
akár meg is mondom, hogy a szkópon milyen jel van :-) )