[Epitesz-barkacs] masik UPS kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 11., Sze, 13:55:43 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> okt 22-én előre bejelentett szerelés volt a falu egyik felében
> és a falu másik felében meg az utána levő hétfő lett kijelölve
>
> ennek ellenére vasárnap is hosszú áramkimaradás volt,
> pedig a faluban van vagy 20 kisfesz. trafó, tehát a
> nagyfesz drótban lehetett hiba, pedig nem volt orkán, nem volt
> jég, és nem volt zsákfalu sem

De az lesz nemsokára, mert gondolom nem csak te mondogatod, hogy a mi
falunkban... :) Itt még senkitől se hallottam, tehát ha itt van szerelési
áramszünet, a cégeknek még külön értesítést is bedobnak órától óráig, de
sosem használják ki azt a pár órát, amit maguknak lekötnek így.

Szóval az ottani elmű, ha az van, valami csapnivaló bagázs lehet. Pedig
nagyfalu-nagyfalu!