[Epitesz-barkacs] masik UPS kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 11., Sze, 14:27:14 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.11. 13:55:43 +1h-kor írta:

> De az lesz nemsokára, mert gondolom nem csak te mondogatod, hogy a mi
> falunkban... :) Itt még senkitől se hallottam, tehát ha itt van
sajnos nem tudtunk kiválni pestlőrinctől, ahova 60 évvel ezelőtt
korbácsoltak össze minket (most nem is tudom, hogy :-) vagy :-( jelet
használjak)

a buszra várva, vagy más "városi emberek kiváltságaira" várakozva
ma már a " tanya " szót használják, még én vagyok "irgalmas", amikor
"falunkat" említek ( bár nálam is kiszalad néha a "tanyaközpont"
kifejezés )

> szerelési
> áramszünet, a cégeknek még külön értesítést is bedobnak órától óráig, de
> sosem használják ki azt a pár órát, amit maguknak lekötnek így.
>
> Szóval az ottani elmű, ha az van, valami csapnivaló bagázs lehet. Pedig
> nagyfalu-nagyfalu!

Bp "Isten kegyelméből Székesfőváros" Pestszentimre,
1188 (tehát budapesti) irányítószám, ugyanaz az ELMÜ :-( :-)