[Epitesz-barkacs] masik UPS kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 11., Sze, 15:08:02 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> sajnos nem tudtunk kiválni pestlőrinctől, ahova 60 évvel ezelőtt

Na de budapesttől sem! Márpedig, ha budapest, akkor nem falu.

> a buszra várva, vagy más "városi emberek kiváltságaira" várakozva
> ma már a " tanya " szót használják, még én vagyok "irgalmas", amikor
> "falunkat" említek ( bár nálam is kiszalad néha a "tanyaközpont"
> kifejezés )

ehhez képest busz, villamos is jár arra, sőt, repülőgép is! A közelben van
az egész ország egyetlen nagy nemzetközi reptere! :-)

> Bp "Isten kegyelméből Székesfőváros" Pestszentimre,
> 1188 (tehát budapesti) irányítószám, ugyanaz az ELMÜ :-( :-)

De más a kirendeltség. Ahogy ugyanaz a tesco van máshol is, de valamiért
rém különbözőek. Meg ugyanaz az otp, de a fiókjai nagyon eltérőek. A meki
erre talán jobban vigyázott, de arról nincs elég infóm.