[Epitesz-barkacs] masik UPS kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 12., Cs, 08:02:51 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> persze mindaddig, amíg a fiskars ketyere fiskarsos márkaszervize
> mint "hozzáértő" nekem, mint laikusnak ezt a "szakinformációt"
> adta, könnyen be tudott vinni az erdőbe :-(

Ezek általában nem szakemberek olyan értelemben, hogy mélységében
értenének a cuccokhoz (tisztelet a kivételnek). Ahogy a cirkók meg egyéb
háztartási ketyerék javításánál is arra vannak a kijövő szerelők
"betanítva", hogy az egyes egységeket hogy lehet kicserélni, illetve
felismerni, hogy melyi egység a hibás. Aztán lehet, hogy egy filléres
holmi szállt el, kis pákázással is könnyen javítható lenne, de inkább a
3-4 számjeggyel jellemezhető árú komplett egységet cserélik ki.

Ez persze akár védhető is. A munkaidő a legdrágább, főleg, ha felkészült
szakember idejéről van szó.