[Epitesz-barkacs] glimmlampa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 13., P, 10:59:29 CET

gyapo wrote:

> Baloldali sargasbrana, jobboldali barna.
> De ez gondolom nem meglepetes, a barna nem
> alapszin, hanem a sargarol levesszuk a fenyerot,
> barmilyen rajzoloprogramban megnezheto.

Én a monitor fenyerejét vettem le úgy, hogy egy sárga nagy téglalapot
raktam rá előtte. Már alig látszott, amikor még mindig inkább
okkersárgának láttam, de semmiképpen nem barnának.

Az persze elismerem, hogy ez talán nem valami objektív módi.

Meg azt is, hogy ha pixelekből ezt összerakom:

> r=255 g=255 b=0 sarga

akkor nem feltétlenül ezt csinálom, mert valszleg a rajzolóprogram pirosa
és zöldje nem teljesen csak piros és zöld.

Direkt ezt így beállítani meg nem tudom, ahogy írod.