[Epitesz-barkacs] glimmlampa

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Nov. 13., P, 12:17:38 CET

>Szerintem azt a fényképezõgépet még nem találták
>ki, amelyik mutatja a kék eget, a hófehér,
>napsütötte falat, meg az árnyékban az embereket
>szépen, színesen, ahogy látjuk a valóságban.

Nagy banata ez mar regen a fotosok hadanak. Es a
digitalis fenykepezogepek tomeges elterjedesevel
meg csak romlott a helyzet. De szerencsere allo
tema eseten van ra modszer, a HDR. Ez tobb
fenykep elkeszitesevel jon letre, alul-felul
exponalva, es mindegyik kepbol azt a reszt
vesszuk at, amelyik jol exponalt. Az eredmenyen a
vilagossag ossze van nyomva olyan szeles skalara,
amit a megjelenito (monitor, papir) elbir. Persze
marhara nem eletszeru a kep, de erdekes, es
informacioban gazdagabb, mint a beegett vagy bebukott reszekkel terhelt.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu