[Epitesz-barkacs] kemeny epites - kivaltas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 14., Szo, 00:34:50 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.11.13. 21:14:37-kor írta:

> nem talalom a konyvet. acsmunkak vagy hasonlo volt a cime, pdf-ben kaptam
> valakitol.
>
> az ezermesteres kep klafa, csak egy gramm info nincs arrol, hogy hol hogyan
> mennek a 200-as szogek, marpedig ennek az a sava-borsa. az ugy egy amator
> rajz. ki-kire terhel hogyan jatek az egesz. pl a vagott szarufa veget a
> kereszttartora tuti ra kell ultetni. es a kereszttartot is jol megfogatni a
> ket oldalso szarufan.

mostanában a barkácsboltok teli vannak 3mm horganyzott
lemezidomokkal, amik sok csavarlukat is tartalmaznak

ha az ennek megfelelő szót tudnánk, hamar megtalálnánk
az ilyesmire szakosodott rajzokat

valamilyen szöglemez szóra gondoltam.....

no meg is van a neten: barkácsboltokban pl szöglemez néven megy :-)

[PPT] Fa épületelemek gyártásaFájlformátum: Microsoft Powerpoint -
HTML-változat
Egyoldali szöglemezek: mindig stancolt acél lemezek; sokféle változat ... A
szöglemez kiválasztása az igénybevétel és a fogak teherbírása alapján történik
panelopoly.nyme.hu/FaEpelem_Anyagok/F20_Kapcsoloelemek.ppt