[Epitesz-barkacs] 20lux-os fenyintenzitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 14., Szo, 07:00:01 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> közben találtam egyéb használható adatot:
>
> http://www.hegenet.hu/farm/csibek/harco/technologia.htm
> BÁBOLNA Harco Tojóhibrid
> 5. Világítási program
> Biztosítsunk 2,7 Watt/m2 fényerősséget az állatok szintjén
>
> ez még a betiltás előtti villanykörte idejéből

Csak szólok, hogy itt nem a fény a legfőbb dolog talán, hanem a
hősugárzás. Szóval, ha ennek megfelelő fényt adsz valami hideg forrásból,
pl fénycsőből, ledből, akkor lehet, hogy az pofára ugyanaz, de nem lesz
jó.

Szóval, ha már találtál ilyen adatot, akkor ezt így is használd, és be fog
jönni. Bábolnán sokmindent tudtak, ami nekik bevált, attól kár eltérni.