[Epitesz-barkacs] kemeny epites - kivaltas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 14., Szo, 09:02:23 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.14. 06:54:16 +1h-kor írta:

> csak mittudomén 7-8 centi lenne az eltolódás, annyit meg a kémény
> téglájából is ki lehet faragni, sőt, ennyi elhúzás már nem tűnik fel
> (tehát 2-3 centi).

a kémény téglájából kifaragni nem jó dolog,

én 25évvel ezelőtt azért voltam kénytelen a konyhában
levő kémény miatt leállítani a fűtést, mert a kémény
egyik oldalában egy gerenda miatt élére állított
téglával oldották meg a fagerenda-kémény találkozását,
(tehát a 12cm helyett csak 6,5cm volt a kémény falvastagsága
a fagerendánál és nulla cm a távolság a 12cm helyett )
és majdnem kigyulladt emiatt a ház :-(