[Epitesz-barkacs] kemeny epites - kivaltas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 14., Szo, 11:54:26 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a kémény téglájából kifaragni nem jó dolog,

Nem mindegy, hogy mennyit. Amit írtál, az a fele, én meg csak 1-2 centit
írtam. Sőt, ha van benne pici elhúzás is, akkor még ennyi se kell. Sőt,
akár a szarufából is le lehet valamennyit szedni.

Meg az se mindegy, hogy a kémény melyik része van "megfaragva". Nyilván a
tűz forrásához közel nem ugyanaz az ábra, mint fent a szarufánál, majdnem
a kémény végénél.

Tehát én most egy hármas kompromisszumot tudok a legjobban elképzelni.
1. a szarufa mellé nagy átfedéssel csavarozni egy hasonló méretű
fadarabot,
2. Az 1 szerinti kémény felőli oldalából legyen leszedve 1 centi (vagy
távtartással legyen felszerelve, ez lenne a kompromisszum1.
3. furkálással vagy valami más, egyszerű eszközzel ezután kivenni az
eredeti szarufából a megfelelő darabot,
4. egészen picit elhúzni a kéményt (kompromisszum2.)
5. ha még mindig szükséges, valami hangyányit leszedni a téglából, de úgy,
hogy az belülre essen. Kéményrakáskor derül ki. Ez lenne a kompromisszum3.
Ez a kellemetlenebb része, mert nem lehet csak ott leszedni belőle, mert
az látszik. Persze úgy is lehet, hogy kifejezetten a szarufánál lévő
részből van csak leszedve... de az lenne a jó, ha csak a pótszarufa által
nyújtott hely, és a kismértékű elhúzás elég lenne.