[Epitesz-barkacs] nyomkoveto tukor?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 15., V, 19:15:28 CET

egy DNY irányú ablakon keresztül jól lenne a K DK
irányból jövő fényt beirányítani

nekem leginkább 2 tükörrel kellene megoldani
a napról tükörrel függőlegesen lefelé, és onnan egy másik
tükörrel ferdén betükrözni a szobába

igazán a napról föld felé vezető tükröt kellene mozgatnom
viszont a föld felé levezető cső körül kellene a forognia
a tükörnek

ötletek?

egy kollektoros lapon olvastam egy tükörtémát, hátha
innen is jöhet valamilyen ötlet
*****************
http://www.sorkollektor.hu/?cat=39

Sziasztok! Azt gondoltam mi lenne ha a napfényét egy tükör segítségével a
kollektorra tükrözném.igy az én esetemben talán egész nap (már amikor süt)
fényárban úszhatna a kollektor.Talán egy léptető motor segitségéve a tükör
mozgatható lenne,de mi lehet a napjárás változásával? A képen  a ház ahol a
koli van.Másik oldal egy garázs aminek a tetejére gondoltam  a tükröt.Ezzel ha
működne napkeltétől kb. 12.00-ig a tükör dolgozna utánna pedig  a jó öreg nap.

és a válaszok itt vannak
http://www.sorkollektor.hu/?p=6931#comments
SirLeslee levelezőtársunkat is foglalkoztatja a nap nyomkövetése