[Epitesz-barkacs] csirkeneveles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 17., K, 00:51:14 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> köszi, közben a TV2 éjfél utáni híradóban szintén lejátszották
> a pár perces hírt, és a végén levő ( monitoron kéknek látszó )
> "kapunyitásos" rész egy fehérégős lámpás hodályt mutatott

Megnéztem, ez nem az, ami az MTV1-es hiradóban volt. Abban középen
gyulladtak fel a zöld világítótestek, kétoldalt meg folyamatosan égtek a
kékek. Fehérek nem voltak.

Persze lehet, hogy annyit nem ér, hogy rászánd azt a 20 percet, mire
odakeveredik a műsor. Olyan balfék módon van megcsinálva, hogy nem lehet a
videóban mendegélni. Pedig lehet, hogy valaki csak egy valamire kíváncsi,
és azt akár többször is meg szeretné nézni.