[Epitesz-barkacs] Fw: "akkumulátor hulladék" f elvásárlás budapesten?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 19., Cs, 05:29:32 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.18. 23:24:43 +1h-kor írta:

> Eddig az egyetlen, amiről tudok, az az autóba beépíthető tirisztoros
> ketyere, ami kondit tölt lájtosan, majd rásüti az aksira (töltésirányban).
> Ezt periódikusan teszi folyamatosan. De ez is inkább csak élettartam
> növelő eljárásnak tűnik.

tegnap olvastam először róla a netes keresgélés közben

> Amúgy van egy olyan tapasztalatom nekem is, hogy ha az aksi bent van az
> autóban, tehát van rajta gyakran töltés, meg szintén gyakran indítózás,
> azt sokkal jobban szereti, mint a csepptöltés jellegű, terhelés nélküli
> állandó feszentartást.

csepptöltés mellett "ellustul", tehát egy UPS-nél is kézi
kisütés kell(ene), de az UPS automatája  ilyet nem csinál,
a laikusok meg 2évente dobálják ki a zseléseket az UPS-ből :-(

addig eljutottam, hogy rendszeresen (havonta min 1x) kisütés is
kellene, de a lustaság győz, mert egy barkács automata kisütőketyre
nem készült még el :-(