[Epitesz-barkacs] aramirany kijelzese?

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2009. Nov. 19., Cs, 15:51:33 CET

Szerintem ez bajt okozhat, ha simán az akku és a generátor közé bekötöd ezt
a cuccot, mert a generátor fog szabályzni valamilyen feszültségre, a
mérőeszközön esik 1-2 V LED-től föggően, és máris alul lesz töltve az akksi.
Vagy ki kell vezetni a szabályzó mérő pontját az akkura, vagy kis értékű
sönt + mérőműszer a megoldás. De szerintem bármely sarki autóbontóban
szerzel mondjuk ladából töltésmérőt + söntöt. Vagy csinálsz. Vagy kisértékű
sönt + műveleti erősítő + LED.

Szabolcs