[Epitesz-barkacs] aramirany kijelzese?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 19., Cs, 17:48:17 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> be kell vallanom, nem én pontozom ki, hanem a google.

Ne már! Fent a címsorban, ahova be kell írni? Ilyet még nem is láttam.

> akad úgy, hogy beleolvasva  nem találom lényegesnek, de később
> újra rákeresek, ekkor már nem biztos, hogy megnyitom, csak a google
> által kiírt útvonalat, ha hosszú az útvonal, a google kipontozza
> a saját elgondolása szerint

Jaaa, hogy mik nem vannak! Még nem láttam. Úgy kell (lehet) linket
beidézni, hogy a megnyitott oldal címsorára kattintasz, attól az bekékül,
és ekkor jobb controll+insert, vagy asszem bal ctrl+C, és máris vágólapon
van a jó link.

Megteheted biztos, ami biztos alapon, hogy újra kinyitsz akár egy új
böngésző ablakot, abba becopyzod ezt, és újra megnyitod. Ha sikerül, akkor
biztos jó lesz, amit beidézel, lehet ugyanígy az emilbe copyzni.