[Epitesz-barkacs] szomszed es mozgaserzekelo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 20., P, 22:25:01 CET

kérdések, amik felmerültek:

1) először egy hidegtükrös halogénre (12V35W vagy 12V50W)
gondoltam, de az izzó előtt levő üveg védőlemez sokat lefogna?
(mint hőkibocsátást)

2) ha az izzó áll, de ki-be kapcsolom, az (mint hőváltozás)
 kiválthat-e olyan hatást, mintha az izzó mozogna?

------------
3) valami ilyet vettél a metroban?

Programozható szürkületkapcsoló + véletlen időzítő

A készüléknek két üzemmódja van

Programozható szürkületkapcsolóként sötétedés után egy előre meghatározott
időre bekapcsol egy lámpát vagy egyéb kisfogyasztót.

Véletlen időzítő üzemmódban sötétedés után a rákapcsolt kisfogyasztót (pl
állólámpa) véletlenszerűen ki-be kapcsolgatja. A szakemberek szerint ez az
egyik leghatékonyabb védekezési mód a betörések ellen, mert a "felderítőket"
megtéveszti, mivel úgy itélik meg, hogy valaki van a lakásban, aki fel-le
kapcsolgatja a világítást.