[Epitesz-barkacs] szomszed es mozgaserzekelo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 20., P, 22:43:14 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> kérdések, amik felmerültek:
>
> 1) először egy hidegtükrös halogénre (12V35W vagy 12V50W)
> gondoltam, de az izzó előtt levő üveg védőlemez sokat lefogna?

Na de miért, amikor Vajk azt mondta (hihetőnek tűnik), hogy hőre indul? A
hidegtükrös pont azt jelenti, hogy a hő hátrafelé megy, előre csak a fény.
És még jó drága is.

> 2) ha az izzó áll, de ki-be kapcsolom, az (mint hőváltozás)
>  kiválthat-e olyan hatást, mintha az izzó mozogna?

Pont ez volt a tipp lényege.
Szerintem, ha volna egy infrasugárzó (pl rendes infralámpa), ami csak
annyira volna felkapcsolva, hogy kis hősugár keletkezzen, de nem látszana,
arra is beindulna.

Én bizony nem véletlen időzíteném, hanem valami 555-tel vagy időrelével
úgy, hogy ha pl a beröffenés utáni világítás időtartama pl 1 perc, akkor 1
perc+5 másodperc lenne az időzítés. Így szinte folyamatosan égne, ami
tutira zavarná a tulajt, és nem könnyen jönne rá, mitől. A szabályosság
meg lehet, hogy azt sugallná neki, hogy belül romlott el benne valami.
Lekapcsolná, jönne szerelő, nézné orrba-szájba, nem talál hibát, elmegy,
jön az éjszaka, és minden kezdődik előlről.