[Epitesz-barkacs] szomszed es mozgaserzekelo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 21., Szo, 00:37:19 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> és ez jó lehetne?
>
> 5mm víztiszta INFRA LED , Hullámhossz (nm) : 940 Munkaponti áram: 50 mA
> állítólag 35Ft

Nem tudom, de ha van ilyened, ki kell próbálni.
Sőt, én a tv távirányítóval is kísérleteznék. Az is láthatatlan infrát
sugároz. Lehet persze látni fényképezőgéppel. Persze van egy gyanúm: kevés
lenne a teljesítménye, pontosabban túlságosan szóródik a fénye.

Ami csaknem biztosan bejön, az egy infralámpa. Ugyan elég nagy a
teljesítménye, akár 250W is megvan, de csak ritkán kell bekapcsolni
gondolom. Főleg, hogy nem is kéne felnyomni a névlegesig, mert akkor
látszik is, hanem csak láthatatlan hőfokig. Szóval talán elég lenne
50-100W-ig is, fő, hogy még a sötét éjszakában se látszódjon. Sőt, ez
lenne a max delej, mert ha kisebbről is működik, akkor tovább lehet
csökkenteni. A bekapcs idő meg úgy 1/30 és 1/60 között változhat, ez már a
vakítófény vezérlésétől függ. A beröffentéshez szerintem 1 másodperc elég.
Szóval az éjjeli átlagos teljesítménye 1W körül lenne a névlegesen 250W-os
lámpának.