[Epitesz-barkacs] gravitacios lampa es Joule

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 21., Szo, 16:55:12 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a régi Pattantyúsban volt, hogy ha 10órán keresztül folyamatosan
> kell dolgozni, akkor 10óra alatt lesz kb 1 LE, kb756Watt
>
> ezt óránként 75,6W, aminek megfelelő delejt 4Ft alatt tudnám a
> konnektorból

Tudom, mit szeretnél mondani, de a mértékegységeket megint kevered. A watt
az teljesítmény-egység. Tehát már ott elrontottad, hogy 10 óra alatt 1LE,
mert az is teljesítmény-egység. Ha valami 1 lóerős, az 1 mikrosec alatt is
annyi. :-)

Ami valós lehet, hogy egy egészséges, erős ember 75W-ot képes lehet 10
órán át kifejteni. De jó tudni, hogy egy ágyban fekvő, meghalni készülő
törékeny öregasszony is kb 50W-nyit termel, mint hőt, ezzel tartja magát
melegen. Aki már 75W mechanikai teljesítményt kifejt, az már fél óra múlva
izzad, és összességében termel vagy 3-400W-ot. A zömét hőként, amitől
melege van, izzad...

> ennél már csak az a rosszabb egyenleg, ha óránként még 1000Ft-ot
> is kifizetsz, hogy a konditeremben fullasszad ki magadat :-)

Nem biztos. Akkor lehet jó, ha valaki egy alap szinten már van, amiről el
lehet indulni, és ott talál megfelelő szaksegítséget, ami által lesz egy
elfogadható "edzésprogramja" (ami persze egy magamfajtánál röhelyesen
hangzik), ezzel elérheti a delikvens, hogy legalább az ideje sokkal
célszerűbben, hatékonyabban van kihasználva.

Én még nem tartok ott, hogy betegyem a lábam egy ilyen helyre. Amúgy
vannak mindenféle bérletek, amikkel gazdaságosabban lehet ott használni a
technikát, lehetőségeket, mintha egyenként megy be és fizet a mozogni
óhajtó.