[Epitesz-barkacs] gravitacios lampa es Joule

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 21., Szo, 16:07:44 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.21. 14:00:06 +1h-kor írta:

> Ha jó erőben vagy, akkor olyan 150W-ot tudsz tartósabban kifejteni. Ha
> nem, akkor mondjuk 100-at. Én az utóbbival számolnék. Ha van egy literes

a régi Pattantyúsban volt, hogy ha 10órán keresztül folyamatosan
kell dolgozni, akkor 10óra alatt lesz kb 1 LE, kb756Watt

ezt óránként 75,6W, aminek megfelelő delejt 4Ft alatt tudnám a konnektorból
kiszedni. (lehet, hogy rosszul használnám a
mértékegységeket, de az élőmunka a legrosszabb hatásfokú
ilyen szempontból )

ennél már csak az a rosszabb egyenleg, ha óránként még 1000Ft-ot
is kifizetsz, hogy a konditeremben fullasszad ki magadat :-)