[Epitesz-barkacs] gravitacios lampa es Joule

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 22., V, 01:13:51 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> pl. egy kondikerékpáron "ülve" mozognál TV nézés közben

Az is időrabló dolog - amellett, hogy én semmiféle kerékpárra nem ülök
fel.

> igen, az ember azt hiszi, hogy majd akkor ...

Végülis már most is megtehetném, csak azzal jár, hogy senki nem csinálja
meg a melót helyettem.

> ha meg már ott vagy, nem igen fogod úgy "pikk-pakk" átalakítani
> az életedet...

Nálam sajnos az van, hogy sosem fogok oda eljutni. Tehát arra a pontra,
hogy jön a nyugdíj, amiből meg lehet élni, ha szerényen is, és nincs semmi
teendőm.

> nalátod, ki sem kellene lépned, csak a kondikerékpárra felülni :-)
> ott azért van fékállítás, és a fék is csinál hőtermelést :-)

Ha már ilyesmi, maradok a gyaloglógépemnél, csak meg kéne javítani. Az a
helyzet, hogy az ilyen masinák 1,5-2 órán át történő használata igen nagy
akaraterőt igényel. Ha elgyalogolok valahova, onnan vissza is kell jönni,
meg a környezet is változatos, szóval van esély a 2 órára.