[Epitesz-barkacs] gravitacios lampa es Joule

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 21., Szo, 19:44:34 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.21. 16:48:26 +1h-kor írta:

> meg cukrot. :-) Ja, és közben megy tönkre a cipőm, de ez se gond. A gond
> az, hogy igen időtrabló dolog. Végülis ez a legnagyobb veszteség.

pl. egy kondikerékpáron "ülve" mozognál TV nézés közben

> Ha nem lenne már meló, és elég lenne a majdani nyögdíj, lehet, hogy napi 6
> órát is gyalogolnék. Jó nagy kirándulásféle utakat választanék.

igen, az ember azt hiszi, hogy majd akkor ...

ha meg már ott vagy, nem igen fogod úgy "pikk-pakk" átalakítani
az életedet...

> Ez meg olyan kevés, hogy szintén nincs értelme kinyerni. A

hát, sajnos meggondolandó

> Szóval én összegezve amondó vagyok főleg feléd, hogy nem érdemes az emberi
> mechanikai munka ilyen célú felhasználásával foglalkozni. Maga az ember is
> csak kb 20% hatásfokú, szóval, ha pl megyek felfelé egy emelkedőn, akkor
> kifejtek max 100-150W-ot (az utóbbinál már nagyon jó erőben kell lennem),
> és jó melegem lesz, mert a 4-szerese bennem keletkezik hőként. Ha zárt
> helyen teszem, pl egy passzív házban, akkor már ez számíthat a fűtésben.

nalátod, ki sem kellene lépned, csak a kondikerékpárra felülni :-)
ott azért van fékállítás, és a fék is csinál hőtermelést :-)