[Epitesz-barkacs] suritett levego

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Nov. 22., V, 10:40:16 CET

megerositem..

egyik nyaron a hatso ulesen maradt a fekete muanyag szerviztaskam, benne
  egy szimpla levego spray....
ket napig vakarasztam az auto belsejet,mert az inekcios fecskendonyi
olaj is szanaszet spriccelt.. a karpit is serult a taska szilankjaitol..
a taskabol egyben legnagyobb darabok a zsanerjai es a rugalmas zaroful
voltak... es ez csak egy 0,33-as tisztito levego volt..