[Epitesz-barkacs] suritett levego

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 22., V, 10:49:58 CET

Erdos Zoltan wrote:
> megerositem..
>
> egyik nyaron a hatso ulesen maradt a fekete muanyag szerviztaskam, benne
>   egy szimpla levego spray....
> ket napig vakarasztam az auto belsejet,mert az inekcios fecskendonyi
> olaj is szanaszet spriccelt.. a karpit is serult a taska szilankjaitol..
> a taskabol egyben legnagyobb darabok a zsanerjai es a rugalmas zaroful
> voltak... es ez csak egy 0,33-as tisztito levego volt..

Ebben mekkora nyomás van? Milyen a palack? Hasonlít egy sima spray
kiviteléhez?

Nekem más élményem van túlnyomással: PB-t töltöttem kis utántöltő
palackba, ami pont úgy van megoldva (peremezés), mint bármelyik.

Kicsit csurig sikerült, de nem vettem észre. (Pedig egyszerű, ha nem
lötyög, akkor csurig van). A használat előtt melegítettem egy picit
hőlégfúvóval, és ahogy fogom a pereménél, érzek valami qrva hideget. Hát
ott kifújt. Abba is hagytam azonnal, és kieresztettem belőle valamennyit.

Szóval, ha ilyesmi konstrukciója lenne, akkor nem kéne felrobbannia, hanem
csak leszuszognia. Viszont azt belátom, hogy levegőből nem lehet ilyen kis
palackban sokat tartani ekkora nyomáson.

Nem is értem, hogy oldják meg. Biztos, hogy nem 300 bar. Biztos, hogy
levegő van benne, és nem valami összenyomhatóbb gáz, ami folyadékká tud
válni emberibb nyomáson?