[Epitesz-barkacs] suritett levego

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Nov. 22., V, 10:57:00 CET

minden jobb boltban van levego spray neven..  terepen gepek
kifuvatasahoz hasznalom..  ha a kompresszor tul maceras lennne azert a
par fujasert.  teljesen ugyanaz a palackozas..
olyan mar tobbszor is volt, hogy a talpan a negativ dudor pozitivba
ment..  :-)   ugyhogy mindig csak 1 tartalek van nalam, a tobbi a garazs
huvoseben :-)