[Epitesz-barkacs] francia led-eskedes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 25., Sze, 08:23:18 CET

dehat errol beszelunk. olyan valaki, aki mar utannaolvasott beirta a lenyeget, csak elfelejtett diplomamasolatot mellekelni, ezert a tema kivesezese utan elkezdtel jonni olyanokkal, hogy talan kihagyhato az ellanallas meg hasonlok.

a homersekletre 1.5% az jo szamolas, csak kihagytad, hogy nem 10-50 fokos tartomanyrol van szo. mert hidegben akar -10-rol is indulhat, ha meg mukodik, akkor melegszik. ha meg tulhajtod, plane melegszik, siman lesz 50 fok felett.

raadasul mindez nem szamit, mert a halozatnak megengedett a +-10% koruli ingadozasa, ami egy nagysagrenddel az 1.5% felett van.

itt van neked ket datasheet:

www.surplustronics.co.nz/library/Mega-White-LED.pdf
6. oldal bal felso grafikon mutatja, hogy az aram a fesszel milyen meredeken valtozik.

www.surplustronics.co.nz/library/Mega-White-LED.pdf
7. oldal teteje

10% fesz valtozas siman novelheti 50%-al az aramot.

vajk