[Epitesz-barkacs] kompakt vs led

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 25., Sze, 11:19:32 CET

14 eve meg tudtak 14 evig mukodo elkot gyartani :-(
5 eve pl mar sajnos nem tudtak 5 evig mukodot.

ha az elko csere par evenkent belefer, akkor ertelmetlen az egesz. ennyi erovel fenycsovet is cserelhetsz par evente.

szerintem nem lehet meguszni a hatasfokok grammozasat, ha tenyleg az a lenyeg, hogy hatekony legyen.

egy jo kompakt fenycso elete ertelmes szakaszaban tud 80lumen/W-ot, a 220-as kapcsain merve.

egy mai csucs led tud 120lumen/watt-ot, a led kapcsain merve! ha az aramgeneratoron, vezeteken, trafon osszehozol 30% veszteseget, akkor pont 84 lumen/watt jon ki ezzel a szuperspeci leddel.

vajk