[Epitesz-barkacs] felterkepezve Re: Szetszedtem (LED)

Beka beka63 at freemail.hu
2009. Nov. 28., Szo, 16:35:43 CET

Hello Mágus Bérprogram Demo!

> hogyan tudnám (pl. potival?) a mA-t csökkenteni, szabályozni?
> (a rajz szerinti R2 helyett? )

Itt ez a lámpa, ennek a rajza kisértetiesen hasonlít a tiédre:
http://oldradio.tesla.hu/szetszedtem/361ledkorte/5w.htm
Gondolom az alkatrészértékek is megegyeznek.
Próbáld meg kicserélni a LED-ek soros ellenállását nagyobbra.
Illetve köss sorba még egy 1 kilósat az 1 kilóssal.

Ha felmegy a feszültség a LED-eken, akkor szerintem
az én rajzom szerinti 470 nano megy át időnként rövidzárba.
Vagy valamelyik LED szakad meg?
Mérjél feszültségen a soros kondin (C1) kiderül a dolog.

    Géza