[Epitesz-barkacs] felterkepezve Re: Szetszedtem (LED)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 28., Szo, 17:25:02 CET

Beka  <beka63 at freemail.hu> 2009.11.28. 16:35:43 +1h-kor írta:

> Hello Mágus Bérprogram Demo!

> Itt ez a lámpa, ennek a rajza kisértetiesen hasonlít a tiédre:
> http://oldradio.tesla.hu/szetszedtem/361ledkorte/5w.htm
> Gondolom az alkatrészértékek is megegyeznek.

tényleg kísérteties hasonlít
nekem a 18db LED miatt nem egészen pont ammyi, pl. a 10mikro
100Volt (a nálad levő 4,7mikro 250V helyett)

de mindez azt mutatja, hogy trafó nélkül is néhány alkatrészből
össze lehet hozni a delejt :-) (azaz nem vagyok a "forrasztás
bajnoka", de 6 - 7 alkatrészt talán még összetákolnék :-) )

> Próbáld meg kicserélni a LED-ek soros ellenállását nagyobbra.
> Illetve köss sorba még egy 1 kilósat az 1 kilóssal.
>
> Ha felmegy a feszültség a LED-eken, akkor szerintem
> az én rajzom szerinti 470 nano megy át időnként rövidzárba.
> Vagy valamelyik LED szakad meg?
> Mérjél feszültségen a soros kondin (C1) kiderül a dolog.
>
>     Géza

no, visszakeresek a Józsi által leírt számoláshoz is.