[Epitesz-barkacs] Józsinak találtam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 29., V, 23:03:25 CET

cst wrote:
> http://tech.transindex.ro/?hir=5616

Köszi, nem kérem. Örülök, ha sikerül annyi lelkierőt összevadásznom
magamban, hogy nekilássak gyalogolni.
Sikerült megjavítanom a gyaloglógépemet is, szóval most már nem vagyok
időjárásfüggő. Viszont ezzel még kevesebbet tudok menni, mert valahogy
jóval unalmasabb. Megint azon agyalok, hogy egy tv-t szerkesszek rá, és ha
valamit meg akarok nézni, akkor gyaloglás közben tegyem, csak nem szállok
le róla így. Addig is próbálom erőltetni.
További megoldandó: az izzadást kezelni. Most elé raktam egy ventillátort,
de jó lenne gyaloglás közben szabályozni, mert az elején fázom tőle,
később meg folyik rólam a víz. De ez már részletkérdés, meg fogom tudni
oldani. Az összes energia, amit termelek, fűtésre hasznosul. :-) Mivel
emelkedőre van állítva a cucc, ezért nem nagyon kell neki hajtania, csak
mivel van surlódás is, ezért mégis... de fogok később akkora emelkedési
szöget is beállítani (20% körüli), aminél már nem a hajtómotor szabja meg
a fordulatszámot. Ekkor ráteszek egy rezsót, ami majd elhasznál némi
energiát, tehát beterhel az állandó megáneses motornak, és kell megint
valami kis hálózati betáp. A rezsó max meglangyosodik, már próbáltam. Sőt,
a fojtó is megvan, ami lehetővé teszi, hogy a motorra küldött
négyszögjelet a rezsóra küldjem.

Szóval egyáltalán nem az energetika a lényeg, hanem az akaraterő meg a
fizikai közérzet. Közben meg a vércukorszint meg hogy mennyire vagyok
álmos, meg hogy melózni is kell, nem vehetek el akármennyit az ébrenléti
időből.

Ha nem kéne dolgozni, és jó idő is lenne, megpróbálkoznék egész napos
gyalogtúrákkal.