[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: ledmaster hullamhossz?

cst maguspr at freemail.hu
2009. Nov. 29., V, 23:24:38 CET

ezt a 18ledes hálózatról menő kondis vacakot kell finomítani
(aminek a hidegtükrös részt leköszörültem)

szóval azért kellene a poti (ezek szerint párhuzamosan)
hogy a kb 20mA-t levinni pl 15mA vagy annál kisebbre,
mert kihülés után újra világít, de 1perc után újra megszakad

arra gondoltam, hogy ha sikerül a mA-t valamennyire csökkenteni,
akkor esetleg tudna menni folyamatosan.
(a hidegtükör hátán, ahonnan hozzá lehetne férni a ledekhez,
egy kissebb luk van, így ez a potis dolog lenne a könnyebb
megoldás)