[Epitesz-barkacs] Fw: kondigep kerdes

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Nov. 30., H, 12:21:07 CET

cst írta:
> valami olyanra gondoltam, hogy pl. fahasogatáshoz egy "cölöpverő kos"
> helyzeti energiája hasznosulna, és ezt a helyzeti energiát halmozni lehet
> pl. Józsi kötélhúzó energiájával, vagy pl. egy kielboat evezésmozgásának
> megfelelő evezőgéppel.

Vagy a fahasítógép nem hidraulikából szerzi a hasításhoz az energiát,
hanem menetes rúddal te hasítod fel. Ez nem is rossz ötlet, bár
fejszével gyorsabb sokkal :-)

> pl. kukorica darálásához a félkaros kurbli helyett egy elliptikus
> konditaposós
> forgómozgás hajtaná, és az elliptikus ketyere is mozgat vagy 30
> izomcsoportot,
> a kurblis darálás kb 10 izomcsoportot mozgat

Na azt simán lehet hajtani szobabicikliről, egy segítő meg adagolja a
cuccot, de alkalmas elhelyezéssel "egyfejű magánjáték" is lehet a dologból.

Most ebben remélem nem volt semmi sértő.