[Epitesz-barkacs] Fw: kondigep kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 30., H, 12:45:31 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.11.30. 12:21:07 +1h-kor írta:

> Vagy a fahasítógép nem hidraulikából szerzi a hasításhoz az energiát,
> hanem menetes rúddal te hasítod fel. Ez nem is rossz ötlet, bár
> fejszével gyorsabb sokkal :-)

görcsmentes akácfánál valóban, de próbálj meg görcsös fűzfát,
vagy cseresznyefát hasogatni :-)

> Na azt simán lehet hajtani szobabicikliről, egy segítő meg adagolja a
> cuccot, de alkalmas elhelyezéssel "egyfejű magánjáték" is lehet a dologból.

tényleg, az adagoló garat nyitogatását egy kerékpárfék
bowdenje is "leközvetítené"

> Most ebben remélem nem volt semmi sértő.

én már túl vagyok ezen, a kaszás első suhintása után még nehezen
törődtem bele, a második suhintása után már másképpen látok
néhány dolgot

viszont megértem Józsit is.