[Epitesz-barkacs] Fw: kondigep kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 30., H, 12:55:31 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> görcsmentes akácfánál valóban, de próbálj meg görcsös fűzfát,
> vagy cseresznyefát hasogatni :-)

Jó sport az ilyesmi. Gyerekkoromban űztem. A szomszéd is: peche volt, az
egyik repülő fadarab tökön találta, ki kellett venni az egyik golyóját.
Szóval favágás rulez! (asszem ma ezt így kell mondani.)

> én már túl vagyok ezen, a kaszás első suhintása után még nehezen
> törődtem bele, a második suhintása után már másképpen látok
> néhány dolgot
>
> viszont megértem Józsit is.

Valamelyest a te fogadatlan prokátorod is akartam lenni, tudva, hogy nem
vagy már valami virgonc. Az ifjoncok, akiknek nem kottyan meg pártíz km
futás, el se tudják talán képzelni, hogy ez az állapot múlandó, legalábbis
csak előre megfontolt szándékkal, folyamatos kemény munkával (nem
házkörülivel) lehet félig-meddig fenntartani öregebb korra. Én anno
egyáltalán nem gondoltam erre, az eredmény látszik is.

Vannak szerencsés alkatúak, akik nem hajlamosak hízásra. Vannak orvosok,
akik ezt a dolgot simán csak társadalmi jelenségnek látják, pedig
szerintem ez valami betegség, amiről egyelőre lóf--t se tudnak. Valami
anyagcserezavar, ami még nem kifejezett pl cukorbetegség vagy pajzsmirigy
rendellenesség, csak látszik, hogy hízik az ámbér, csak míg az egyik ehet,
amit és amennyit akar, nem történik semmi ilyesmi, a másik már a
kajaszagtól is hízik.

Talán idővel rájönnek, mi és hogy zajlik, és megoldják, és elfogadottá
válik, hogy a kövérség bizony betegség.