[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: kondigep kerdes

cst maguspr at freemail.hu
2009. Nov. 30., H, 13:32:33 CET

-----Original Message-----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Date: 2009. november 30. 12:56
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Fw: kondigep kerdes

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> görcsmentes akácfánál valóban, de próbálj meg görcsös fűzfát,
> vagy cseresznyefát hasogatni :-)

Jó sport az ilyesmi. Gyerekkoromban űztem. A szomszéd is: peche volt, az
egyik repülő fadarab tökön találta, ki kellett venni az egyik golyóját.
Szóval favágás rulez! (asszem ma ezt így kell mondani.)
*******
főleg a golyóverés :-)
*******
> én már túl vagyok ezen, a kaszás első suhintása után még nehezen
> törődtem bele, a második suhintása után már másképpen látok
> néhány dolgot
>
> viszont megértem Józsit is.

Valamelyest a te fogadatlan prokátorod is akartam lenni, tudva, hogy nem
vagy már valami virgonc. Az ifjoncok, akiknek nem kottyan meg pártíz km
***
köszi
***
futás, el se tudják talán képzelni, hogy ez az állapot múlandó, legalábbis
csak előre megfontolt szándékkal, folyamatos kemény munkával (nem
házkörülivel) lehet félig-meddig fenntartani öregebb korra. Én anno
egyáltalán nem gondoltam erre, az eredmény látszik is.

Vannak szerencsés alkatúak, akik nem hajlamosak hízásra. Vannak orvosok,
akik ezt a dolgot simán csak társadalmi jelenségnek látják, pedig
********
az  "orvosi konszenzusok" is úgy vannak, hogy el sem hívják azokat, akik
nem értenek velük egyet, aztán átmennek demagógba
********
szerintem ez valami betegség, amiről egyelőre lóf--t se tudnak. Valami
anyagcserezavar, ami még nem kifejezett pl cukorbetegség vagy pajzsmirigy
rendellenesség, csak látszik, hogy hízik az ámbér, csak míg az egyik ehet,
amit és amennyit akar, nem történik semmi ilyesmi, a másik már a
kajaszagtól is hízik.

Talán idővel rájönnek, mi és hogy zajlik, és megoldják, és elfogadottá
válik, hogy a kövérség bizony betegség.
ma már mindenki betegnek tekint az orvoslás

pl.  a mentális betegségek  (DSM-IV-TR) leírásai olyanok, hogy a 10millió
emberből
9mill 900ezer valamelyik módon elmekódok alá sorolható :-)

pl. ráharaptak a testtömegindex-re,  emiatt meg sokan a konditermekbe
rohannak, a túlzott konditermezés (+ kalóriatáblafigyelés) meg függőséget,
mentális zavarokat, kissebbrendűségérzetet, "testképzavart" okozhat