[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: kondigep kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 30., H, 14:07:36 CET

cst wrote:

> pl.  a mentális betegségek  (DSM-IV-TR) leírásai olyanok, hogy a
> 10millió
> emberből
> 9mill 900ezer valamelyik módon elmekódok alá sorolható :-)
>
> pl. ráharaptak a testtömegindex-re,  emiatt meg sokan a konditermekbe
> rohannak, a túlzott konditermezés (+ kalóriatáblafigyelés) meg
> függőséget,
> mentális zavarokat, kissebbrendűségérzetet, "testképzavart" okozhat

Emögött kissé más van: a hülye divat. Főleg a nők körében. A deszka,
cérnavékony csajok, akikkel lehet, hogy az ágyban a pasik zöme nem tudna
igazán mit kezdeni, de jól lehet őket öltöztetni... a csajok meg
hasonlítani akarnak rájuk. Ha már megjelenik némi gömbölyűség mell vagy
fenék tájon, már kétségbe esnek. Mára már mintha elindult volna valami
folyamat ez ellen a divatszakmában, de még nagyon lájtos.

Abban az orvosi vélekedésben viszont sok igazság van (asszem tegnap
hallottam), hogy Magyarország régebben egy kifejezetten mezőgazdasági
ország volt. Ehhez a tevékenységhez meg régen kellett egy olyan napi 6000
kcal elfogyasztása. Mára már nem ilyen az ország, meg hát a technika... de
a kalória kb maradt - mondott vmi ilyesmit.

Ebben persze nincs igaza, mert aki megkajál különösebb mozgás nélkül
6000kcalt, az mindenképpen elhízik. A gond ott van, hogy ma az is elhízik,
aki csak 2-3000-et kajál, ha olyan alkatú, míg a másik meg nem.

Fogjuk rá a teremtőre, mert ő qrta el. :-)