[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 30., H, 14:52:33 CET

az en modellem szerint:

a kulso feluleten el kell tavozzon x W/m2

ez reszben hovezetessel: a levegot melegiti
reszben hosugarzassal tortenik.

az elso az mindenkeppen fugg a legaramlastol. fuggoleges falat feletelezve, valamekkora homersekletnel magatol elindul a levego felfele, de az alatt szamithat ha a szel mozgatja.

vajk