[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 30., H, 15:20:02 CET

az a baj, hogy a pid szabalyzod allando parameterekkel nem tul jo, mert a korulmenyek valtoznak.

a legegyszerubb valtozas, hogy 24kW futes mellett a homerseklet emelkedesenek uteme nyilvan fugg nemcsak a belso, hanem a kulso homerseklettol is, jelentosen.

az en alom algoritmusom egy tablazatban jegyzeteli, hogy mekkora kulso homerseklethez milyen bekapcs idoarany tartozik a hontartashoz.

vajk