[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 30., H, 15:46:51 CET

a kondenzaciosnak csak az kell, hogy minnel langyosabb vizzel futhessen.

a radiator holeadasa aranyos a homerseklettel, logikus, hogy a kulso homerseklet aranyaban kijon mennyi futoteljesitmeny kell, ebbol kijon mennyi a vizhomerseklet, amivel ezt le tudjak adni a radiatorok.

csak a valosag ugy alakul,  hogy 5 fokban kell a hazamnak 4kW. 4kW-t leadnanak a radiatorok 35 fokos vizzel.
de a kazan min teljesitmenye 8kW. nembaj, majd megy 50% bekapcs arannyal. igenam, de keves a viz a rendszerben, muszaj a radiator le tudja adni a 8kW-ot, kulonben az 50% az felperces periodusidovel fog megvalosulni. ahhoz meg, hogy a 8kW-ot le tudjak adni a radiatorok, kell az 50 fokos viz.

8kW meg -13 fokig eleg. igy az jon ki, hogy nekem a csoda idojaraskovetes annyi lenne, hogy ha nincs -13 fok, akkor 50 fokos viz, ha annal hidegebb van, akkor 60 fokos viz.

vajk