[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Nov. 30., H, 18:18:49 CET

Lassan feltaláljuk az öntanuló termosztátot. Lehet, hogy a fuzzy logic
környékén is érdemes lenne körülnézni.
A bolti Siemens stb. öntanuló csodatermosztátokról azért lehet rosszakat
hallani, ezért csinálnám meg inkább magam. Ha rájövök, hogy valami nem
jó benne, pl. az algoritmusból adódóan néha 1-1 percre is be akarja
kapcsolni a kazánt, csak átprogramozom, és kész. A boltival meg lehet
szenvedni amíg a világ világ.
És még két nap.

Gábor

vajk fekete Ă­rta: