[Epitesz-barkacs] Fw: infrafutes

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Nov. 30., H, 22:24:44 CET

Szervusz Mágus!

> akkor a vonalizzó (a kültéri reflektor) már csak egyfelé sugároz
> irányítottan és előtétüveg nélkül eléggé "érezhetően" is ki tudná
> küldeni a fénnyel azonos irányban?

Szerintem azért nem ugyanaz. Az infrafűtés sokkal távolibb infrát
sugároz, hiszen hőmérséklete 80-100 fok és nem 2000-3000. Nyilván hő
lesz a közeli infrából és a fényből is, de a hőérzet más. Pl. a
cserépkályha is kellemesebben fűt, mint amikor hegesztek. No meg az
infrapanel még véletlen sem tűzveszélyes, továbbá UV fényt sem termel.

szia: Balázs