[Epitesz-barkacs] alu es rez keresztmetszet?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 1., Cs, 16:01:27 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.01. 14:43:56 +2h-kor írta:

> Hát igen. Nekem pl már sok, hogy van ilyen alu, aztán olyan réz, meg
> másmilyen alu, aztán sodrony... már a toldások melója is több a
> kelleténél. Na ez a telefonkanócon bárhova vezetgetés sem akármi, de ez
> még hagyján.

a sodrony csak az oszlopos betáp és a háztetőn kilógó vascső között van

a 3mm2-nek vélt  aludróthoz bontásnál jutottam, meg a 6mm2-hez is

a telefonkanóc is valahol bontott (eddig leginkább a pillanatpákánál
használtam, ha elégett az ónozásnál egy idő után  )

20 évvel ezelőtt 2x1,5-ös fehérpvc-vel burkoltat vettem, a földelés hiánya
akkor nem zavart, mára a zöld-sárga szállal bővítettem, ahol kellett

szóval a vanból megvalósuló hirtelen gondok (pár napja az új flex nem bírja
a narancssárga obi kertihosszabbítót)

na, meg 2 obi kertihosszabbító