[Epitesz-barkacs] regebbi telefondrot

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 1., Cs, 16:33:22 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Szerintem nem erre gondolt. A fenti zsinórt pl. honvédségtől lehetett
> nagymennyiségben "szerezni", tyúkbél néven futott. Ahogy néztem réz és
> acél

Most már én is látom, hogy nem. Nekem nem honvédségtől volt valamennyi,
hanem telefonról, de nem rémlik, hogyan. Abban nem is tömör ér volt, hanem
sodrony.

> Van az a sima kéteres drót, amivel a lakásban vezetik a telefont.

Igen, az már más. Az tiszta réz, jó lágy, de a szigetelője, ha nem sérült,
simán bírja a hálózati feszt. Nem alkalmas készülék kábelének, tehát pl
fúrógépbe nem kötném, de a szigetelése sokkal többet kibír, mint a
hálózati fesz.

Szürke szokott lenni, nem fekete. Szabad térbe tényleg nem az igazi.