[Epitesz-barkacs] Radiator elszamolas - megszivtam

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2009. Okt. 1., Cs, 20:18:30 CEST

  Sziasztok!

  Pár hónapja volt téma a fűtésmegosztók működése.
Nah, megkaptam az elszámolást : 53'000 HUF-al lógok a közösnek.
Ez azért is különös, mert rajtam kívül még hárman fizetnek ugyanennyit,
azok, akik simlisek. ( Szó szerint, mert ezek az emberek nem engedték
be a leolvasókat és nekik a legmagasabb költséggel számoltak. )
  Én tavaly cseréltem a legnagyobb méretűre a radiátoraimat. Lehet, hogy
ezért vernek rám ennyi lóvét? Mondjuk az érdekes, hogy akármekkora is
az új radiátorom, a 64 lakásból 46-an több, mint 20'000 HUF-ot kapnak vissza! Nehezen tudom elképzelni, hogy a nagyobb radiátoraim miatt
én kétszer annyit fűtöttem el, mint az átlag. ( Kb. ezt mondja a
papír. )
  A kérdéseim:
  - hol találok utalást arra, hogy mekkora radiátormérethez mekkora
korrekciós tényező tartozik? ( Ezzel szorozzák fel a mérő által
mutatott értéket. )
  - valaki  tudja-e, hogy mi a hivatalos módja ilyenkor
a radiátorcserének? Szólnom kell mindenképpen a kazánkezelőnek, hogy
a vizet pótolják + a mérősöknek, hogy cseréljék át a mérőkét. Egyéb?

     Üdv.: Horváth Zsolt

Akár 200-250 ezer forint az őszi félévre! Igényelj Diákhitelt október 15-ig, és novemberben már meg is kapod! Diákhitel - Legyél, aki lenni akarsz!
</a>