[Epitesz-barkacs] Radiator elszamolas - megszivtam

Horvath Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2009. Okt. 2., P, 08:06:31 CEST

       Szia!

    Azt elfelejtettem írni, hogy az új kazánnal thermo szelepeket is
felraktak
természetesen. Viszont korrekt elszámolás esetén egy hasonszőrű lakás
ugyanolyan hőmérsékletre beállított szelepekkel ugyanannyit kellene, hogy
fizessen. Irreálisnak tartom a különgséget: én ( meg még a 64-ből hárman
normál esetben ) fizetünk, a többi meg visszakap. Mint írtam: több, mint
húszezer forintokat.
    Ma felhívom a közös képviselőt meg beszélek a fűtést kezelő céggel.

       Üdv.: Horváth Zsolt