[Epitesz-barkacs] BUDVILL IP54

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 2., P, 21:14:56 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.10.02. 17:39:50 +2h-kor írta:

> Szóhoz se jutnak a csodálkozástól :-)

vannak néha gyenge pillanataim :-)

> Ha már vettél egy IP-s dobozt, kár lenne elbarkácsolni a védelmi
> osztályát.
> Vegyél néhány tömszelencét, azon át bevezetve a kábeleket,
> gyakorlatilag zárt marad a dobozod, még pók és darázs se költözik

a boltostól kérdeztem, hogy a tömszelencéhez hogyan kellene
kilukasztani, mert csak a lukak formáinak körvonalai vannak ott

mutatja, hogy annyira kikönnyítettek a lukaknál, hogy könnyű
kilukasztani, és tömszelence sem kell hozzá :-(

viszont ha ennyire könnyített lukak vannak rajta, akkor egy tömszelence
is kiszakadna belőle ( szerintem )  :-(

> bele.

> Ha kivételesen egyszer nem kettős szigetelésű, kör keresztmetszetű
> kábelt használnál, kis szilo odabarkácsolásával akár az egyes ereket

szerintem lesz olyan is :-)