[Epitesz-barkacs] BUDVILL IP54

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 2., P, 21:58:00 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.02. 17:37:59 +2h-kor írta:

> Szóval IP 54-est. Na de miért, amikor sz-é-h-é lehet kapni IP65-öst is!?

100x100 vízmentes doboz, német gyártmány

> Tehát teljesen tömítettet, bár nem úgy tömített, hogy nyomás lehet benne,
> de kirakhatod a dzsuvába, esőbe-ködbe, belül jó marad.
>
> Az IP54 sokmindenre jó, de benne előbb-utóbb elkorrodálnak a cuccok, ha a
> szabadban van.

no, akkor a régi világban a kb IP 42 idejében a rézcsavar bírta, az IP54-ben
meg a vascsavar nem

egy ennél kisebbet és ezt vettem, a kisebbet fagerendára biggyesztettem 3x2,5
fehér dróthoz beltéren

> Ha már megvan (nemtom, hogy néz ki), esetleg mód van rá, hogy utólag
> valami trutyival bekend azokat a részeket, ahol bejuthat a pára, köd....
> Kanóc bevezetésekre szintén fillérekért lehet kapni mindenkféle jófajta
> tömszelencéket műanyagból, amik nem mennek tönkre sosem, ha nem verik le
> őket.

a fedélen gumitömítés nincs, csak egy U kereszmetszet és a dobozon meg "I"
ami az U belsejébe megy