[Epitesz-barkacs] kültéri villanyszerelő doboz?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 3., Szo, 00:06:24 CEST

egy felújításon dobtak ki 3db 30x60 cm-es műanyag szerelődobozt
de csak 1hez volt fedél

két vasoszlopnál szeretnék egy - egy dobozt felszerelni kapcsolók
konnektorok, stb részére, és a szerelődobozhoz fedélpótlás
gyanánt valamilyen átlátszós kisajtót rábiggyeszteni

viszont láttam olyan dobozt is, hogy a műanyagdobozban lemezcsavarral
drótszemeket is rögzítettek. Ezek szerint a műanyagdoboz annyira "tiszta",
hogy fázisokat, nullát, földet ilyen lemezcsavarokkal oda biggyeszthetem,
ahova akarom????