[Epitesz-barkacs] kültéri villanyszerelő doboz?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 3., Szo, 08:37:23 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.10.03. 07:50:59 +2h-kor írta:

> Szervusz Mágus!
>
> De én nem biztos, hogy ennyi kérdéssel a fejemben magam
> csinálnám a villanyszerelést. Ha valaki megkérdezi a feszültségesésre

ennek  a hülye kérdésnek az alapját egy villanyszerelõ szolgáltató kft
saját mûhelyébõl koppintottam, ahol 3db villanyreszelõ osztotta az észt.:-(

tudom, hogy ha felveszek 1db villanyszerelõ papírral megáldott embert,
akkor én is nyithatok egy Mágus villanyreszelõ bt -t, a társadalonbiztosítási
jogommal együtt, mert lenne egy villanyszerelõ alkalmazottam...

képzeld el, ha én villanyreszelésben ultralaikusként ilyen megoldást
kapnék egy villanyreszelõ bt "szakértõjétõl", és 20perc alatt ezért
20ezret kérne, és büszkén mondhatnám, hogy "szakszerelõ csinálta"....